Logo de la Universitat de València Logo Servei de Política Lingüística (SPL) Logo del portal

Oberta la inscripció als cursos preparatoris per a les proves Linguaskill (anglès) del Centre d'Idiomes

• 11 de març de 2021

Cursos de preparació per a les proves d'anglès Linguaskill

El Centre d'Idiomes de la Universitat de València ha obert la matrícula per als cursos preparatoris de l’examen Linguaskill de Cambridge Assessment English, del qual el Centre d’Idiomes n'és centre examinador. L'estudiantat de la Universitat té un descompte del 25% en la matrícula dels cursos, que tenen una durada de 20 o 40 h, segons la modalitat que se'n trie. Si sou PDI o PAS, podeu sol·licitar les ajudes a cursos i proves.

Sol·liciteu una prova de nivell en línia a secretaria@centreidiomes. Més informació sobre els horaris, calendari, durada i preus dels cursos ací.