Logo de la Universitat de València Logo Servei de Política Lingüística (SPL) Logo del portal

Premi a la creació de continguts audiovisuals en valencià, occità i LSC a les xarxes [fins al 28/2]

• 26 de gener de 2021

La Xarxa Vives d’Universitats, el Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades de la Universitat de Barcelona i Òmnium Cultural convoquen la primera edició del Premi a la creació de continguts audiovisuals en valencià, occità i llengua de signes catalana a les xarxes

La convocatòria busca valorar i premiar l’originalitat, la qualitat tècnica, artística i lingüística, així com la contribució a la promoció de la llengua, dels vídeos i canals difosos a les xarxes socials.

El premi és obert a tothom i compta amb dues categories: premi al millor vídeo i premi al millor canal. Tant el millor vídeo així com el millor canal rebran una dotació econòmica de 1.500 euros. El període de presentació de treballs finalitza el 28 de febrer. Qualsevol persona pot presentar la candidatura sobre el seu vídeo i/o canal, però també sobre el vídeo i/o canal d’altra que li semble que pot optar al premi, la temàtica és lliure.

Els vídeos presentats hauran d’haver estat publicats en alguna xarxa social (YouTube, Vimeo, Instagram, Twitter, Facebook, Tik Tok, Twitch, etc.) durant 2020. L’accés al contingut haurà de ser públic i haurà de permetre incrustar el vídeo (o la publicació que el conté) també de manera pública a webs externs.

Les candidatures a millor canal seran aquelles els canals de les quals continguen un mínim de 5 vídeos publicats durant 2020. L’accés als continguts ha de ser obert i públic i haurà de permetre incrustar els vídeos de manera pública a webs externs. En aquesta categoria les propostes es limiten a les xarxes socials següents: YouTube, Vimeo, Tik ToK o Twitch.

Els vídeos presentats poden estar gravats amb qualsevol dispositiu (càmera de vídeo, càmera fotogràfica digital, telèfon mòbil, etc.) i podran estar editats amb eines o programari extern.

Més informació i presentació de candidatures fent clic ací