Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Novetats

Premis Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística dels treballs de fi de grau i màster en valencià i anglès [fins al 15/10]

• 28 de de maig de 2019

Si heu elaborat i defensat el vostre treball de final de grau o màster en valencià o anglès, podeu sol·licitar la vostra participació en els Premis Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística dels TFG i TFM. Els Premis tenen com a objectiu promoure l’ús adequat del valencià i l’anglès en els treballs acadèmics dels estudiants, fomentar l'ús acadèmic del valencià i estimular l'ús de l'anglès com a eina per a la internacionalització de la Universitat.

S'ha obert el període de presentació de treballs fins al 15 d'octubre de 2019. Més informació i sol·licitud en www.spluv.es/premisgomezfont.