Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

Premis Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística dels treballs de fi de grau i de màster en valencià i en anglès, 2017 (fins al 31 d'octubre)

Xavier Gómez i Font
(Fondeguilla 1962-València 2009)

Lingüista i professor de la Universitat de València, es va distingir per la defensa activa de l'ús social del valencià i dels valors del plurilingüisme. La Universitat li ret un senzill homenatge dedicant aquests premis a la seua memòria.

El Servei de Política Lingüística (SPL) convoca aquests premis amb els objectius de promoure la qualitat lingüística en els treballs acadèmics de l'estudiantat, fomentar l'ús acadèmic del valencià i estimular l'ús de l'anglès com a eina per a la internacionalització de la Universitat.

Enllaç a més informació i al formulari de presentació de treballs

Data d'actualització: 31 d'octubre de 2017.