Logo de la Universitat de València Logo Servei de Política Lingüística (SPL) Logo del portal

Selecció de professorat d’estudis catalans a universitats estrangeres 2020/2021 i 2021, Institut Ramon Llull [del 24/2 al 9/3]

• 14 de febrer de 2020

Oberta la convocatòria de selecció de professorat d’estudis catalans a universitats de fora del domini lingüístic per al curs acadèmic 2020/2021 i 2021, organitzada per l’Institut Ramon Llull. Amb aquesta convocatòria s’inicia el procés de selecció de nous docents d’estudis catalans a universitats d’Alemanya, els Estats Units d’Amèrica, França, Hongria, Mèxic, Portugal i la Xina.

El termini de presentació de sol·licituds és del 24 de febrer del 2020 a les 11.00 fins al 9 de març del 2020 a les 23.59 h.

Caldrà emplena el formulari en línia disponible al web de l’Institut Ramon Llull. Trobareu tota la informació ací.