Logo de la Universitat de València Logo Servei de Política Lingüística (SPL) Logo del portal

Tramitació telemàtica dels certificats de capacitació i convalidació del C1 de valencià

• 1 de desembre de 2020

Ja podeu fer la tramitació telemàtica a través d'Entreu dels certificats de capacitació d'ensenyament en valencià i llengües estrangeres i de la convalidació del certificat de C1 de valencià pels graus de Mestre/a d'Educació Infantil i Primària de la Universitat de València. Seguiu les instruccions que trobareu a www.uv.es/llengues/capacitacio i www.uv.es/llengues/convalidacio/c1.

Per a qualsevol consulta o qüestió, i degut a la situació de crisi sanitària, us preguem que utilitzeu preferentment el correu electrònic per contactar amb nosaltres: llengues @ uv.es