Logo de la Universitat de València Logo Servei de Política Lingüística (SPL) Logo del portal

Accessos CIEACOVA part escrita [16, 23/1]

• 14 de gener de 2021

Per a accedir als aularis del campus dels Tarongers en què tindran lloc les proves escrites els dissabtes 16 i 23 de gener cal que us adreceu a les portes obertes més properes a cada localització:

No es preveu l'obertura de cap porta de l'interior del campus ni cap altra externa diferent de les esmentades. Adreceu-vos directament a la porta que us corresponga per a evitar demores. Us recordem que l'absència d'una persona candidata a l'hora que se l'ha convocada comporta l'extinció del dret a realitzar la prova.

Més informació:

• Reviseu el dia, l'hora i el lloc en què us han convocat en www.uv.es/llengues/cieacova/gen21
  • Podeu consultar les localitzacions de les aules fent clic ací.
  • Si teniu dubtes o preguntes, llegiu la convocatòria de les proves en la Universitat de València.