Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Incentius per a l'elaboració de material docent en valencià i en anglès

El Servei de Política Lingüística convoca incentius per a la qualitat lingüística en l'elaboració en valencià i anglès de materials docents per a impulsar-ne l’ús en l’àmbit universitari.

Convocatòria de 2019

Destinataris:

Personal docent i investigador de la Universitat de València.

Requisits:

Els autors del material docent han d’impartir docència en valencià o anglès en el quadrimestre en què es presenta la sol·licitud, en el quadrimestre següent o en el curs següent.

Termini de presentació:

Entre el 13 de febrer i l'1 de desembre de 2019.

Dotació econòmica:

Fins a 4.000 euros màxim anuals per a cada persona sol·licitant. La quantitat es calcularà en funció de la qualitat lingüística i el volum del material.

Documentació i sol·licitud:

» Bases