Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Incentius per a l'elaboració de material docent en valencià i en anglès

El Servei de Política Lingüística convoca incentius per a la qualitat lingüística en l'elaboració en valencià i anglès de materials docents i tesis doctorals i per a impulsar-ne l’ús en l’àmbit universitari.

Convocatòria de 2018

Destinataris:

Personal docent i investigador, becaris d'investigació i doctorands de la Universitat de València.

Requisits:

» Els autors del material docent han d’impartir docència en valencià o anglès en el present semestre, el següent o el curs vinent.

Termini de presentació:

Entre el 8 de gener i el 20 de desembre de 2018.

Dotació econòmica:

» Materials docents: fins a 3.000 euros màxim per a cada incentiu.

» Tesis doctorals: fins a 1.200 euros màxim per a cada incentiu.

Es pot optar a diversos incentius però el total atorgat a cada persona no superarà els 3.500 euros anuals. S'hi aplicarà la retenció d'IRPF legalment establerta.

La quantitat es calcularà en funció de la qualitat lingüística i el volum del material.

Documentació i sol·licitud:

» Bases