Logo de la Universitat de València Logo Servei de Prevenció i Medi Ambient Logo del portal

Incapacitat temporal. Què faig si estic de baixa?

Acord del Consell de Govern de la Universitat de València per complementar les percepcions durant la incapacitat temporal fins aconseguir el 100% de les retribucions.

  • Supòsits d'incapacitat temporal i complements retributius.

Acord del Consell de Govern

Resolució de Gerència sobre millores de la prestació ( malaties infectocontagioses, violència de gènere i trastorns psiquiàtrics greus)

  • Procediment per al reconeixement del 100%.

Instrucció de la Gerència

  • Sol·licitud dirigida a l’SPMA per al reconeixement del complement retributiu 100%.

La sol·licitud, només cal presentar-la al Servei de Prevenció i Medi Ambient en els CASOS PREVISTOS EN ELS APARTATS f i g de l'acord ACGUV 18/2013 del Consell de Govern. Tampoc es presentarà cap sol·licitud en el SPMA relacionada amb malalties infecte-contagioses (com la grip), situacions de violència de gènere o trastorns psiquiàtrics greus . Per a aquests casos, hauran de seguir-se les instruccions indicades en la "Resolució de gerència sobre millores de la prestació"

Si es tenen els requisits, el procediment que s'ha de seguir és el següent::

1. Omplir la sol·icitud. SoL·licitud per al reconeixement.

Ês imprescindible indicar la data d'inici o recaiguda de la situació d'incapacitat temporal

2. Junt amb la sol·licitud, s’ha de presentar la documentació següent en sobre tancat:

a.  Còpia del comunicat mèdic de baixa realitzada pel facultatiu (és l'exemplar per al treballador i sempre el primer que li haja realitzat. No serveixen els comunicats de confirmació de la baixa).

b. Qualsevol altre document de caràcter mèdic que la persona interessada considere oportú.

3. La sol·licitud i el sobre tancat amb la documentació indicada s’ha d’adreçar al Servei de Prevenció i Medi Ambient i s’ha de lliurar al Registre General de la Universitat València.