Logo de la Universitat de València Logo Servei de Recursos Humans (P.A.S.) Logo del portal

NOTES INFORMATIVES

PLAÇA

• Nom: CPI-20-088
  • Grup: A
  • Subgrup: A1
  • Categoria: Tècnic/a superior d'investigació
  • Projecte: «Realización de un estudio sobre el perfil y trayectorias educativas de los jóvenes que abandonaron tempranamente el sistema educativo y se formen en la red española de escuelas de segunda oportunidad E20. CPI-20-088».
  • Responsable del projecte d'investigació: Ignacio Ernesto Martínez Morales

CONVOCATÒRIA

• Data publicació DOGV: 24-03-2020
  • URL publicació DOGV
  • Correccions publicacions oficials:

“D’acord amb el punt 8 de Resolució́ de la Rectora, de 16 de març, d’ampliació́ de mesures excepcionals de caràcter general en aplicació́ de la declaració́ de l’estat d’alarma, els terminis administratius han quedat suspesos fins nou avis.”

• Nº llocs convocats: 1

SOL·LICITUDS