Logo de la Universitat de València Logo Servei de Recursos Humans (P.A.S.) Logo del portal

NOTES INFORMATIVES

“D’acord amb el punt 8 de Resolució́ de la Rectora, de 16 de març, d’ampliació́ de mesures excepcionals de caràcter general en aplicació́ de la declaració́ de l’estat d’alarma, els terminis administratius han quedat suspesos fins nou avis.”

PLAÇA

• Nom: CPI-20-95
  • Grup: A
  • Subgrup: A1
  • Categoria: Tècnic/a superior d'investigació
  • Projecte: «Cátedra universitaria de aplicación de metodologías estadísticas, económicas y de aprendizaje automático para la detección de delitos financieros y blanqueo de capitales. Cátedra Deblanc. CPI-20-095».
  • Responsable del projecte d'investigació: José Manuel Pavia Miralles

CONVOCATÒRIA