Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Universitat de València

Electroforesi bidimensional en gels de poliacrilamida

La unitat de proteòmica de la Universitat de València disposa de l’equipament següent per a la separació i anàlisi de proteïnes per electroforèsi bidimensional:

Ettan IPGPHOR II IEF: sistema d’isoelectroenfoc per a dur a terme la separació de proteïnes en una primera dimensió (pI), GE Healthcare.

Ettan DALTsix y Hoefer SE 600 Ruby: sistemes d’electroforèsi verticals per a la separació de proteïnes en una segona dimensió (PM) , GE Healthcare.

ImageScanner II: escànner per a densitometría visible de gels revelats amb tincions convencionals (plata, coomassie), GE Healthcare.

ImageMaster 2D Platinum: programari d’anàlisi d’imatge i d’expressió diferencial per a l’anàlisi de gels revelats amb tincions convencionals, GE Healthcare.

Typhoon™ 9400: escànner d’alta resolució per a la lectura de fluorescència, quimioluminiscència i radioisòtops què permet la captació d’imatges arran gels on s’ha separat proteïnes amb marca fluorescent o quimioluminiscent (tecnologia DIGE), GE Healthcare.

DeCyder v6.5™: programari per a l’anàlisi d’expressió diferencial de gels DIGE, GE Healthcare.

EDA v1.0: (Extended Data Analysis) programari que es presenta com un mòdul d’anàlisi adicional al Decyder que permet realitzar un anàlisi més exaustiu de les dades, de manera que permet analitzar de manera automàtica les mostres a estudiar en quant a anàlisi de components principals, perfils d’expressió i anàlisi discriminant, GE Healthcare.

Anàlisi per espectrometria de masses: anàlisi de pes molecular, identificació, seqüenciació i caracterització de proteïnes.

MALDI TOF-TOF 5800 ABSCiex: espectròmetre de masses amb font de ionització MALDI i analitzador de temps de vol. Aquest espectròmetre de masses permet dur a terme els següents anàlisi:

• Determinació de pes molecular de proteïnes, pèptids i biomolècules.
  • Identificació i caracterització de pèptids i proteïnes.
  • Obtenció de imatges moleculars de teixits.

QTRAP 5500 ABSCiex: espectròmetre de masses amb font de ionització ESI i analitzador híbrid triple quadrupol, trampa lineal de ions. Aquest espectròmetre de masses permet dur a terme identificacions de pèptids i proteïnes y és essencial en els anàlisi de proteòmica quantitativa dirigida per SRM i MRM.

Triple Tof 5600 ABSCiex: espectròmetre de masses amb font de ionització ESI i analitzador híbrid doble quadrupol, temps de vol. Aquest espectròmetre de masses permet dur a terme els següents anàlisi:

• Identificació i caracterització de pèptids i proteïnes.
  • Caracterització de modificacions post-traduccionals.
  • Expressió diferencial de mostres proteiques complexes: identificació de biomarcadors. (iTRAQ, label free).