Logo de la Universdad de Valencia Logo Servicio de Dinamización e Información Logo del portal

Comissions de Coordinació Acadèmica

Composició

Les Comissions de Coordinació Acadèmica estan integrades un mínim de sis membres i un màxim de nou, un dels quals serà personal d’administració i serveis.

Un dels PDI que integren la CCA serà proposat per a exercir les funcions de Director/a del Màster.

Funcions

El Reglament d’Estudis de Postgrau, aprovat mitjan Acord del Consell de Govern 199/2017, als seus articles 8 i 9 es regula la composició i les competències d’aquest òrgan acadèmic.

[...] Article 8.- Comissió de coordinació acadèmica del màster.

  1. L’òrgan responsable acadèmicament de cada màster universitari designarà alsmembres de la comissió de coordinació acadèmica. Aquesta tindrà un mínim de sis membres i un màxim de nou, un dels quals serà personal d’administració i serveis.
  2. El director o directora del màster serà un dels professors integrants de la Comissió deCoordinació Acadèmica, haurà de ser professor o professora de la Universitat deValència amb vinculació permanent i amb el títol de doctor, i haurà de ser designat perl’òrgan responsable del màster.
  3. L’òrgan responsable acadèmicament del màster podrà designar co-director o co-directora a un altre membre de la comissió de coordinació acadèmica del màster, quehaurà de ser professorat de la Universitat de València amb vinculació permanent, llevatdel que es puga disposar en un conveni signat per la Universitat de València.
  4. L’òrgan responsable del màster remetrà al vicerectorat competent en matèria depostgrau, els membres designats per a formar part de la Comissió Acadèmica i aldirector per al seu nomenament.

Article 9.- Competències de la comissió de coordinació acadèmica.

  1. La comissió de coordinació acadèmica del màster assumirà les competències de programació, coordinació i supervisió acadèmica i docent que a continuació es relacionen:

a) Preparar la proposta d'organització del curs acadèmic (nombre de grups, adscripció dels mòduls o assignatures als departaments i àrees de coneixement, llengua, distribució horària, etc.) tenint en compte els criteris establits pel Consell de Govern.
b) Impulsar els processos d'innovació educativa i de millora de la qualitat de la docència.
c) La coordinació dels diferents departaments i professorat amb docència assignada a fi de procurar una distribució equilibrada de la càrrega de treball de l'estudiantat.
d) Proposar a la comissió d'estudis de postgrau l'autorització de la col•laboració en el màster de professionals o investigadors externs que no siguen professors universitaris i assignar-los la docència que els corresponga.
e) Informar les sol·icituds d’admissió de l’estudiantat als estudis de màster, d’acord amb els requisits d'admissió específics i criteris de valoració de mèrits establits en la memòria de verificació.
f) Informar les sol·licituds de reconeixement de crèdits.

g) Coordinar les guies docents per al desenvolupament del programa formatiu i garantirla compatibilitat de les distintes propostes i la seua coherència amb el disseny curricular                

h) Qualsevol altra que li assigne la normativa vigent. [...]

Nomenaments

La Comissió d’Estudis de Postgrau és l’òrgan competent per a realitzar els nomenaments del professorat que integra les Comissions de Coordinació Acadèmiques i les Direccions dels màsters.

A fi de comunicar qualsevol Proposta de Modificació en la Composició o Canvi en la Direcció d’un màster heu de remetre’ns l' acord de l’òrgan responsable del màster (Consell Departament, Junta de Centre o Consell d’Institut d’Investigació, segons el cas) a les següents adreces: marim@uv.es i Maria.Cristina.Gomez@uv.es  

Ací trobareu els models normalitzats, que heu d'emplenar i enviar. No caldrà l'enviament "en paper" del document.