Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Tallers de llengües i cultures

Què és el Campus Vives de Plurilingüísme?

El Campus Vives de Plurilingüisme és una iniciativa conjunta de la Xarxa Vives d'Universitats i la Universitat de València, amb l'objectiu d'oferir tallers intensius de diverses llengües i cultures al personal i a l'estudiantat de totes les universitats de la Xarxa.

Aquests tallers són una bona oportunitat per a conèixer llengües i cultures a través dels dinamitzadors que les parlen, les coneixen i les viuen. Per als que tingueu previst fer una estada internacional, especialment, pot ser una bona manera de conèixer les particularitats de la cultura que us acollirà.

Els objectius de cada taller són promoure el coneixement de la llengua i la cultura del taller, els valors del plurilingüisme i l'estatus del valencià com a llengua pròpia de l'activitat acadèmica. Les llengües de treball, doncs, seran la pròpia de cada taller i el valencià.

L'assistència als tallers no se certificarà ni es convalidarà per crèdits.

Una vegada començats els tallers, els dinamitzadors podran proposar als participants canvis de grup, per millorar-ne el funcionament, sobretot si s'hi detecten nivells molt heterogenis.

La falta d’assistència injustificada a la primera sessió o durant dues sessions consecutives o tres d’alternes comporta la baixa en el taller. La justificació, si escau, de faltes d'assistència es presentarà en la primera sessió possible a la persona dinamitzadora del taller, a la qual correspondrà la decisió d'acceptar-la o no.

Qui s’hi pot inscriure?

Tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives, inclosos els membres d'Alumni.

On es faran els tallers?

A les aules del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València (Edifici Beatriu Civera, c. del Serpis, 29).

Quan es faran?

Del 2 al 26 de juliol, de dilluns a divendres, en sessions diàries de 90 minuts. El 13 de juliol no hi haurà tallers (proves del DELE).

Com i quan m'hi puc inscriure?

A partir del 28 de maig clicant en el nom del taller.

Quant costa?

L’assistència als tallers és gratuïta per a tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives.

Horaris i inscripció

Cliqueu en el nom del taller i accedireu al formulari d'inscripció corresponent.

Idioma Nivell Horari Lloc

Llengua i cultura croates

13.00 – 14.30 h

Aula 5, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

Llengua i cultura búlgares

11.00 – 12.30 h

Aula 5, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

Llengua i cultura russes

9.00 – 10.30 h Sala de reunions, 3a planta, Edifici Beatriu Civera

9.00 – 10.30 h Aula 4, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

A1+/A2 11.00 – 12.30 h Aula 4, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

A2+/B1 13.00 – 14.30 h Aula 4, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

Llengua i cultura xineses

Introducció 9.00 – 10.30 h Aula 1, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

Llengua i cultura xineses

A1+ 11.00 – 12.30 h Aula 1, planta baixa, Edifici Beatriu Civera
Llengua i cultura xineses A2 13.00 – 14.30 h Aula 1, planta baixa, Edifici Beatriu Civera
Llengua i cultura alemanyes Introducció 9.00 – 10.30 h Aula 2, planta baixa, Edifici Beatriu Civera
Llengua i cultura alemanyes A2/B1 11.00 – 12.30 h Aula 2, planta baixa, Edifici Beatriu Civera
Llengua i cultura alemanyes B2/C1 13.00 – 14.30 h Aula 2, planta baixa, Edifici Beatriu Civera
Llengua i cultura italianes Introducció 9.00 – 10.30 h Aula 3, planta baixa, Edifici Beatriu Civera
Llengua i cultura italianes A2/B1 11.00 – 12.30 h Aula 3, planta baixa, Edifici Beatriu Civera
Llengua i cultura italianes B2/C1 13.00 – 14.30 h Aula 3, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

Si no hi trobes l'idioma o el nivell que t'interessa, consulta els cursos que t'ofereix el Centre d'Idiomes de la Universitat de València.

Voleu aprendre valencià, anglès, francés, alemany i altres llengües?