Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Façana edifici Amadeu de Savoia

Elecció vicesíndiques de Greuges

• 19 de juliol de 2019
Imatge de la síndica i de les vicesíndiques
D'esquerra a dreta, Paula Sala, M. Tere Collado i Adela Serra

En la sessió del Claustre de la Universitat de València celebrada ahir, 18 de juliol, va ser elegida vicesíndica de greuges d'Estudiantat Paula Sala Ivars, estudianta del Grau en Medicina. Pel que fa al personal d'administració i serveis, va ser elegida vicesíndica de greuges M. Teresa Collado Martínez, adscrita a la Facultat d'Economia.

Des d'ací els volem traslladar la nostra felicitació i agraïment per la seua disposició, esperant que el seu pas per aquesta Sindicatura els resulte gratificant i enriquidor. Enhorabona!