Logo UVFacultat de Ciències Socials Logo del portal

Màster Universitari en Direcció i Gestió de Recursos Humans

  • CE1: Que els/les estudiants siguen capaços de conèixer el funcionament de l'empresa, la importància d'un adequat diagnòstic estratègic i dels processos de formació de l'estratègia des d'una perspectiva global.
  • CE2: Que els/les estudiants siguen capaços de comprendre i conèixer les implicacions de l'àrea de recursos humans en l'estratègia general de l'empresa.
  • CE3: Que els/les estudiants siguen capaços d'adquirir les nocions de psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans, per a exercir tasques de gestió i direcció de recursos humans.
  • CE4: Que els/les estudiants siguen capaços d'aprofundir en altres facetes més complexes de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
  • CE5: Que els/les estudiants siguen capaços de conèixer els principals problemes i enfocaments teòrics desenvolupats per a l'anàlisi de les relacions laborals.
  • CE6: Que els/les estudiants siguen capaços de llegir un text normatiu o una decisió aplicativa, de manera crítica i inferint les seues conseqüències en l'àmbit de l'empresa.
  • CE7: Que els/les estudiants siguen capaços de conèixer i comprendre les estratègies emanades dels actors socials, amb vinculació amb la gestió i la direcció de recursos humans.
  • CE8: Que els/les estudiants siguen capaços de conèixer els conceptes bàsics de legislació laboral i de protecció social necessaris per a la comprensió dels continguts del màster i a l'hora d'exercir tasques de gestió i direcció de recursos humans.
  • CE9: Que els/les estudiants siguen capaços de conèixer les característiques fonamentals del mercat de treball a Espanya, les seves tendències i canvis estructurals.
  • CE10: Que els/les estudiants siguen capaços d'analitzar els problemes i l'estructura del mercat de treball, utilitzant diverses teories econòmiques.
  • CE11: Que els/les estudiants siguen capaços de conèixer els condicionants jurídics de les polítiques i estratègies de recursos humans.
  • CE12: Que els/les estudiants siguen capaços de valorar i preveure les conseqüències jurídiques de les decisions organitzatives adoptades per l'empresa en relació amb el personal.
  • CE13: Que els/les estudiants siguen capaços de quantificar els costos de les decisions organitzatives adoptades per l'empresa en relació amb el personal.
  • CE14: Que els/les estudiants siguen capaços de conèixer les exigències i implicacions de la política de prevenció de riscos laborals.
  • CE15: Que els/les estudiants siguen capaços de conèixer els aspectes socials i normatius de la gestió de la diversitat.
  • CE16: Que els/les estudiants siguen capaços d'instrumentar polítiques de personal vinculades a la gestió de la diversitat.
  • CE17: Que els/les estudiants siguen capaços de conèixer els condicionants socials i jurídics de la negociació col·lectiva, en els seus diferents aspectes i nivells.
  • CE18: Que els/les estudiants siguen capaços d'articular polítiques de personal dirigides a l'obtenció de legitimitat mitjançant el consens.
  • CE19: Que els/les estudiants siguen capaços de comprendre, utilitzar i interpretar indicadors sobre l'activitat econòmica i el mercat laboral.
  • CE20: Que els/les estudiants siguen capaços de conèixer les principals polítiques econòmiques, els seus objectius i instrumentació i els seus efectes sobre l'activitat econòmica i el mercat de treball.
  • CE21: Que els/les estudiants siguen capaços de planificar, implantar, desenvolupar i avaluar una gestió de recursos humans d'acord amb models i procediments científics i que complisca amb els criteris ètics de la professió.
  • CE22: Que els/les estudiants siguen capaços de calcular i interpretar ràtios de productivitat, assessorant en la presa de decisions sobre aquest tema.
  • CE23: Que els/les estudiants siguin capaços de realitzar dissenys de plantilles
  • CE24: Que els/les estudiants siguen capaços de dissenyar i desenvolupar plans de carrera en l'empresa.
  • CE25: Que els/les estudiants siguen capaços de dissenyar i aplicar procediments de reclutament i de selecció de personal.
  • CE26: Que els/les estudiants siguen capaços de dissenyar i avaluar plans de formació, així com processos d'avaluació del potencial.
  • CE27: Que els/les estudiants siguen capaços de dissenyar, implantar i avaluar sistemes retributius.
  • CE28: Que els/les estudiants siguen capaços de dissenyar organigrames i manuals de funcions, així com per a fer propostes de millora organitzativa.
  • CE29: Que els/les estudiants siguen capaços de dissenyar, implantar i avaluar un sistema d'avaluació de l'acompliment.
  • CE30: Que els/les estudiants siguen capaços de dissenyar i gestionar programes d'acolliment per al nou personal que s'incorpora a l'organització, així com per a dissenyar i implantar programes d'igualtat d'oportunitats, promoure la qualitat de vida i el desenvolupament professional en el treball.
  • CE31: Que els/les estudiants siguen capaços de representar a l'organització en diferents àmbits de representació i negociació i particularment en la negociació col·lectiva.
  • CE32: Que els/les estudiants siguen capaços d'interpretar i aplicar la normativa laboral, de salut laboral i de protecció social en la mesura en què afecte els recursos humans de l'empresa.
  • CE33: Que els/les estudiants siguen capaços d'elaborar una estratègia corporativa de contractació, remuneració i formació dels treballadors/as.
  • CE34: Que els/les estudiants siguen capaços d'elaborar un pla estratègic de recursos humans d'acord amb l'estratègia general de l'empresa. De la mateixa manera, ser capaç d'oferir “inputs” rellevants, des de la gestió i la direcció de recursos humans, per al pla estratègic de l'organització.
  • CE35: Que els/les estudiants siguen capaços d'entendre i facilitar processos de canvi, desenvolupament i transformació organitzatius, en interrelació amb la direcció i gestió de recursos i amb especial èmfasi en el clima i la cultura de l'organització.
  • CE36: Que els/les estudiants siguen capaços de comprendre i desenvolupar els processos de lideratge en direcció i gestió de recursos humans, promovent sistemes de participació en l'organització i desenvolupant una adequada política de comunicació interna.
  • CE37: Que els/les estudiants siguen capaços de realitzar estudis, anàlisis de dades i propostes per a la millora de les condicions de treball.
  • CE38: Que els/les estudiants siguen capaços de realitzar anàlisis i diagnòstics per a la presa de decisions en matèria organitzativa i de personal.