Un grup d'estudiantes de Treball Social finalista i accèssit dels premis Motivem en equip

El projecte Rural sostenible ha resultat finalista i guanyador d'un accèssit en els premis d'idees Motivem en equip.

El projecte Rural sostenible ha resultat finalista i guanyador d'un accèssit en els premis d'idees Motivem en equip, una iniciativa de la Universitat de València i la Fundació Universitat-Empresa ADEIT. Rural sostenible és un projecte de reubicació de refugiats en zones rurals amb despoblació severa, per aconseguir una sostenibilitat de l'espai rural a través de la integració de famílies refugiades. Està coordinat pel professor José Vicente Pérez Cosín i l'equip està format per les estudiantes Carmen Berlanga Castaño, Ángela Martínez Zuluaga, Celia Molina Martínez y Ana María Pastor Gadea, de primer curs del Grau en Treball Social. Ha estat un dels 10 projectes triats per la comissió de selecció entre un total de 164 equips.

Data d'actualització: 15 de maig de 2017.