Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat de Ciències Socials

V Concurs "Comprendre la Societat amb Ciències Socials". Curs 2018-2019. Concurs de la Facultat de Ciències Socials dirigit a estudiants i estudiantes de 4t curs d'ESO, Batxillerats i Cicles Formatius Superiors.

• 14 de febrer de 2019
V Concurs Comprende

Concurs de la Facultat de Ciències Socials dirigit a estudiants i estudiantes de 4t curs d’ESO, Batxillerats i Cicles Formatius Superiors, sobre la problematització de situacions socials pròximes a l’estudiantat dels centres de Secundària i vinculades a les titulacions de grau de la Facultat (Treball Social, Sociologia, Relacions Laborals).

Terminis del concurs:

• Des de l'endemà de la publicació de la resolució en el DOGV fins l'11 de març de 2019: Inscripció del projecte amb les dades del centre, professorat i estudiants que participaran, junt a un breu resum de la problemàtica social que es pretén abordar. A mesura que es reben les inscripcions, es comunicarà la seua acceptació al professorat dels centres de secundària.
  • Fins al 15 d’abril de 2019: Enviament dels treballs definitius realitzats a la Facultat de Ciències Socials.
  • 10 de maig de 2019: Resolució del concurs. Es publicarà a la web www.uv.es/socials
  • Exposició pública dels treballs (premiats o no) a la Facultat de Ciències Socials: data pendent de confirmació.

Els projectes i treballs es presentaran a través de l’adreça electrònica concurs.socials@uv.es

Llista d'enllaços: