- Beltrán, J.; Venegas, M.; Villar, A.; Andrés, S.; Jareño, D.; de Gracia, P. (2020): "Educar en época de confinamiento. La tarea de renovar un mundo común", en Revista de Sociología de la Educación (RASE), vol. 13, núm. 2, monográfico Educar en época de confinamiento, pp. 92-104.
- Daniel Gabaldón Estevan (Departament de Sociologia i Antropologia Social, Universitat de València): "Temps de desescalada i nova normalitat. Una oportunitat per a replantejar els temps escolars situant l'alumnat al centre", Publicat a Sociedad e Infancias, València, junio de 2020.
- Daniel Gabaldón Estevan (Departament de Sociologia i Antropologia Social, Universitat de València): Sociólogo: El curso debería terminar ya y ofrecer apoyo a alumnos vulnerables, Publicat a EFE València, 14 abril de 2020.
- Edició especial de la RASE (Revista de Sociología de la Educación) amb motiu de la pandèmia per COVID19 amb participació del professor José Beltrán Llavador (Departament de Sociologia i Antropologia Social, Universitat de València).
- Gabaldón-Estevan, D.; Vela-Cerdá, S. (2020): "The Limitations of Distance Education in Spain During the 2020 Covid-19 Pandemic", en ISSEP 2020. International Conference on Informatics in School: Situation, Evaluation and Perspectives 2020. Tallins, Estonia, nov. 16-18, pp. 160-170.
- Garcia, V.; Hernàndez, C.; Hernàndez F. J. (2020): "La escuela o el vacío completo", en Revista de Sociología de la Educación (RASE), vol. 13, núm. 2, monográfico Educar en época de confinamiento, pp. 183-192.
- Pérez, Y. et al. (2020): Impacte de la COVID 19 en la joventut de la ciutat de València. Estudi exploratori novembre 2020. Consell de la Joventut de València
- Hernàndez, F. J.; Obiol, S.; Villar, A. (2020): Innovació educativa del professorat valencià durant la Covid-19. València: Institut de Creativitat i Innovacions Educatives. ISBN: 978-84-09-20924-8.