Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Facultad de Ciencias Sociales

Visita del Comitè d'Avaluació Externa per a avaluar els Màsters en Prevenció de Riscos Laborals, Direcció i Gestió de Recursos Humans i Cooperació al Desenvolupament. Dies 20 i 21 de juny

• 19 junio de 2019

Els propers 20 i 21 de juny la Universitat de València rebrà la visita del Comitè d'Avaluació Externa que ha d'avaluar el Màster en Prevenció de Riscos Laborals i el Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans per la Universitat de València (Estudi General) i el Màster en Cooperació al Desenvolupament per la Universitat d'Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló, la Universitat Miguel Hernàndez d'Elx, la Universitat de València (Estudi General) i la Universitat Politècnica de València.