Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Banderes de FeSP-UGT

RESOLUCIÓ de 16 de juliol de 2019, de la Universitat de València, per la qual es fa l’oferta pública d’una plaça d’investigador o investigadora no doctors.

• 19 de juliol de 2019

RESOLUCIÓ de 16 de juliol de 2019, de la Universitat de València, per la qual es fa l’oferta pública d’una plaça d’investigador o investigadora no doctors d’aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Da-Leader-Física de partículas: estudio interacción entre el Bosón de Higgs y Quark Top (Atlas, LHC). CPI-19-262».

Presentació de sol·licituds: des del 20 de juliol al 29 de juliol de 2019, ambdós inclosos.