Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Banderes de FeSP-UGT

RESOLUCIÓ de 16 de juliol de 2019, de la Universitat de València, per la qual es fa l’oferta pública d’una plaça d’oficial o oficiala de laboratori de suport a la investigació.

• 19 de juliol de 2019

RESOLUCIÓ de 16 de juliol de 2019, de la Universitat de València, per la qual es fa l’oferta pública d’una plaça d’oficial o oficiala de laboratori de suport a la investigació d’aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Implementación de los planes derivados de la Ley 63-17 sobre movilidad, transporte terrestre, tránsito, seguridad vial de la República Dominicana. CPI-19-254».

Presentació de sol·licituds: des del 20 de juliol al 29 de juliol de 2019, ambdós inclosos.