Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Banderes de FeSP-UGT

RESOLUCIÓ de 16 de juliol de 2019, de la Universitat de València, per la qual es fa l’oferta pública d’una plaça de tècnic o tècnica mitjans de suport a la investigació.

• 19 de juliol de 2019

RESOLUCIÓ de 16 de juliol de 2019, de la Universitat de València, per la qual es fa l’oferta pública d’una plaça de tècnic o tècnica mitjans de suport a la investigació d’aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Determinación del efecto higroscópico y angular del coeficiente de dispersión de los aerosoles atmosféricos. CPI-19-267», finançat per l’Agència Estatal d’Investigació -AEI- i per la Unió Europea a través del Fons Europeu de Desenvolupament Regional -FEDER- «Una manera de fer Europa».

Presentació de sol.licituds: des del 20 de juliol al 29 de juliol de 2019, ambdós inclosos.