Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Banderes de FeSP-UGT

RESOLUCIÓ de 21 de maig de 2019, de la rectora, per la qual es disposa la publicació de l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2019, relativa a places dels cossos del personal docent universitari i del professorat contractat doctor.

• 23 de maig de 2019

CORRECCIÓ d’errades de la Resolució de 21 de maig de 2019, de la Universitat de València, per la qual es disposa la publicació de l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2019, relativa a places dels cossos del personal docent universitari i de professorat contractat doctor (DOGV 3 juny 2019).