
Seguint la línia de treball d'UGT amb el nou Rectorat, sol·licitem una vegada es van incorporar l'equip diferents reunions amb el Gerent i diferents vicerrectors i vicerrectores de la UV i us informem de la primera que hem tingut amb el Gerent de la UV:
El passat 21 de maig al costat d'una representació d'UGT del PTGAS i del PDI ens reunim amb el nou Gerent Daniel González i a la que també va assistir el vicegerent de PTGAS Pepe Ramírez.
UGT li va presentar 3 fulles de reivindicacions les quals el Rector ja coneixia de quan va tindre diverses reunions en la seua campanya de candidat a Rector.
Amb estes reivindicacions de tota mena, laborals, de conciliació, de formació i sobretot moltes eren salarials per a tot el personal del PDI,PI i PTGAS, el Gerent ens escolte i ens va esmentar de quasi totes algun comentari i del seu interés i bona predisposició per a estudiar-les i anar tractant les mateixes, dins del termini i en la forma corresponent.
UGT li vam agrair el bon acolliment i li demanem que ara era el moment adequat per a poder traçar un calendari i poder portar avant a curt, mitjà i llarg termini totes les millores laborals i salarials del personal de la UV.





