Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Premsa

"Ciència per a millorar el món"

conferencia a càrrec de Pedro Gómez-Romero, guanyador del Premi Europeu de Divulgació Científica 2015

Presenta: Reis Juan, periodista

Hi ha moltes formes de canviar el món i, d’alguna manera, tots el canviem cada dia. Però els descobriments científics o el desenvolupament de noves tecnologies brinden l’oportunitat de dur a terme transformacions radicals i incommensurables. El físic Alessandro Volta no va inventar la pila per a alimentar cap artefacte elèctric, però el seu invent, una vegada compartit, va canviar el nostre món com ni ell mateix podia imaginar. Un viatge fascinant per a descobrir la relació entre ciència i tecnologia i els enormes efectes que tenen els descobriments científics en la societat.

Pedro Gómez-Romero (Almansa, 1959) és professor i divulgador científic del CSIC a l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia, ICN2, on dirigeix el grup NEO-Energy (www.neoenergy.cat). És autor de vora 200 publicacions en revistes internacionals i de nombrosos articles de divulgació científica. Per la seua tasca divulgadora, ha guanyat diversos premis de prestigi.

Inicio       Ministerio de Industría, Economía y Competitividad

"Converses a l'espai ciència" és un projecte de la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat de València, que compta amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia i del Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat