Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Premsa

Biodiversitat en el Mediterrani: cetacis i tortugues marines

En la xarrada es parlarà breument de les espècies més comunes de cetacis i tortugues marines en el Mediterrani, comentant aspectes sobre la seua biologia i ecologia i quins els seus patrons biogeográficos. Es parlarà també de quins són les amenaces a les quals estan sotmesos aquests animals, i quins estudis duem a terme en la Universitat de València relacionats amb la conservació dels mateixos.

Perfil biogràfic

Mercedes Fernández es professora titular del departament de Zoologia i investigadora en la unitat de Zoologia Marina de l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva de la UVEG. La meua especialització professional se centra en la taxonomia, filogenia i ecologia de paràsits de vertebrats marins. A més de la labor pròpiament investigadora, he participat en diverses activitats de divulgació científica, entre les quals destaquen les dirigides a col·lectius marginats. D'altra banda, he participat en diversos projectes d'innovació docent en el context dels nous plans d'estudi en la Universitat de València.

Inicio       Ministerio de Industría, Economía y Competitividad

Estimulant les vocacions científiques és un projecte de la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat de València, que conta amb la financiació de la Fundación Española de Ciencia y Tecnologia y el Ministerio de Ciencia, Innovació y Universidades.

Sol·licitut de conferència al centre

Solicite per al meu centre aquesta conferència

Nom del centre:

Municipi:

Província:

Persona de contacte:

Telèfon de contacte:

Periode preferent d'impartició de la conferència;

Correu electrònic:

Autoritze a rebre informació de la Unitat de Cultura Cientifica i de la innovació de la Universitat de València

NO

Dret a la informació en la recollida de les dades

Les dades personals subministrades s'incorporaran al Fitxer de la Unitat de Cultura Científica  - Càtedra de Divulgació de la Ciència. Els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament podran exercir-se davant la Unitat de Cultura Cièntifica - Càtedra de Divulgació de la Ciència (C/ Serpis, nº 29. 46022 València). La informació obtinguda serà processada per a la difusió de les activitats que realitza la Càtedra, la divulgació social de la investigació de la Universitat de València i dels avanços de la ciència i la tecnologia i del pensament científic (art. 5 L.O. 15/1999).

La Universitat de València, les seues fundacions i entitats associades estan adaptades a la LOPD i al RGPD. Tenim habilitada una adreça lopd@uv.es per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal. Més informació a https://www.uv.es "política de privacitat".