Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Premsa

Els poliedres i altres superfícies de les quals mai et parlaran. Arquitectura i matemàtiques

MARIA GARCIA MONERA,

Abstract:
Un dels majors problemes que ens trobem els professors de matemàtiques a l'hora de fer classe és la necessitat que tenen els alumnes de saber, en tot moment, per a què serveix el que els estem ensenyant.
Amb aquesta idea, la primera part de la xarrada està dedicada als poliedres, superfícies que els alumnes han estudiat al llarg dels anys i les quins han ajudat a molts arquitectes a construir algun dels seus edificis més emblemàtics.
En la segona part d'aquesta xarrada veurem una introducció a les noves tècniques que s'usen actualment en el disseny de superfícies per ordinador i que estan basades en les matemàtiques.

BIOGRAFIA
María García és llicenciada en matemàtiques per la Universitat de València i doctora en matemàtiques per la Universitat politècnica de València. Té un màster en recerca matemàtica per la UV i un màster en matemàtica computacional per la UJI, a més des de l'any 2009 treballa com a professora d'ensenyament secundari i des del 2016 com a professora associada en la Universitat de València.

En l'àmbit de la divulgació matemàtica, María ha impartit nombroses xarrades dedicades a l'estudi de les superfícies i les seues seccions.

Enlaces de interés: www.uv.es/monera2

Inicio       Ministerio de Industría, Economía y Competitividad

Estimulant les vocacions científiques és un projecte de la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat de València, que compta amb el finançament de la Fundación Española de Ciencia y Tecnologia i el Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades.

Sol·licitut de conferència al centre

Solicite per al meu centre aquesta conferència

Nom del centre:

Municipi:

Província:

Persona de contacte:

Telèfon de contacte:

Periode preferent d'impartició de la conferència;

Correu electrònic:

Autoritze a rebre informació de la Càtedra de Divulgació de la Ciència   NO

Dret a la informació en la recollida de les dades

Les dades personals subministrades s'incorporaran al Fitxer de la Càtedra de Divulgació de la Ciència sota la responsabilitat de la Secretaria General de la Universitat de València. Els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament podran exercir-se davant la Càtedra de Divulgació de la Ciència (C/ Serpis, nº 29. 46022 València). La informació obtinguda serà processada per a la difusió de les activitats que realitza la Càtedra, la divulgació social de la investigació de la Universitat de València i dels avanços de la ciència i la tecnologia i del pensament científic (art. 5 L.O. 15/1999).