Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Publicacions
  1. La Universitat promou la integració social de dones magrebines a través de l’esport Nota de premsa.
  2. Una ponència sobre comportament violent inaugura el congrés sobre filosofia de la biologia Nota de premsa.
  3. La Festa de la Ciència se celebra diumenge al Jardí Botànic dedicada a l’energia sostenible Nota de Premsa 22.11.12.
  4. La Universitat inicia una enquesta telemàtica a fi de promoure una mobilitat més sostenible. La iniciativa s’integra al programa Campus Sostenible. Nota de premsa.
  5. Es convoquen els IV Premis Llegir sense Fronteres durant la 14na Setmana de la Ciència.
  6. La Universitat acull un seminari de comunicació científica sobre recerca en alimentació.
  7. La Universitat participa en la primera descripció completa del metagenoma microbià de l’Albufera i del Mar Menor.
  8. L'Observatori Astronòmic obri les seues portes al públic.
  9. La Universitat de València assenyala el repoblament rural com a eina imprescindible per a evitar els grans incendis.
  10. L'equip València Biocampus competirà al concurs internacional de biologia sintètica iGEM amb un projecte que permet dialogar amb cèl·lules vives.
  11. La Universitat estudia la influència del consum de cànnabis durant l’adolescència en el desenvolupament de l’esquizofrènia.
  12. La Universitat de València aplicarà, per primera vegada, tecnologia de l’astronomia per a previndre la miopia.
  1. ¿Qué hacer tras un incendio forestal? La visión de un científico. Article d'Artemi Cerdà
  2. El Perill dels neuroproductes. Article de Juan Nácher
  3. Cent anys després, el desastre del Titànic troba nous culpables. Article d'Enric Marco
  4. Fusta de Nobel. Article de Manel Porcar
  5. Viatges interestel·lars i agermanaments especials. Article de Manuel Perucho
  6. Som fills de les estrelles. Article de Manuel Perucho
  7. Exit de l'estrena del Circuit de Ciència 2012 a València El Circuit de Ciència 2012 s'ha estrenat amb la jornada «Som esclaus dels nostres gens?» que ha tingut lloc a l'Octubre Centre de Cultura Contemporània
  8. La Universitat digitalitza la meitat dels seus fons de la Biblioteca dels Reis d’Aragó a Nàpols El Servei de Biblioteques i Documentació participa en un projecte europeu l’objectiu del qual és reunir en versió electrònica tres biblioteques reials medievals i renaixentistes. La iniciativa Europeana Regia farà de lliure accés al públic en general 874 manuscrits atresorats per cinc biblioteques europees i, en total, 307.000 imatges.
  9. L'aventura èpica de l'exploració d'un nou món. Article d'Enric Marco
  10. El virus social del “contraconeixement”. Article de Fernando Sapiña
  11. Exit d’assistència a la matinal «Què fem amb la llengua en l’ensenyament?»
  12. Laura Serna i Anna Sirerol guanyen els III Premis Llegir Sense Fronteres de la Universitat de València.
  13. La Universitat dissenya la primera xarxa intel·ligent sense fils per a optimitzar els processos de depuració i dessalinització de les aigües.
  14. El retorn dels simisLa coincidència de la publicació en valencià del llibre "El Planeta dels simis" amb l'estrena de la pel·lícula "L'origen del planeta dels simis", de Rupert Wyatt, reobre el debat sobre l'experimentació animal