Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

.

“La divulgació és essencial perquè molts dels reptes socials i ètics provenen de l’ús que fem dels avanços científics”

nov - dic

Imagen de la portada del video;Divulga.51 Estrella Binària i espies
Imagen de la portada del video;La Universitat de València crea una maleta d'experiments per acostar la ciència als més menuts
Imagen de la portada del video;Divulga 50. Plantilles en corredors i Canes

Divulga.51 Estrella Binària i espies

Un estudi del Grup de Radioastronomia de la Universitat ha determinat la massa d'una estrella binària gràcies a les seues emissions en ràdio. Açò obligarà a revisar els models d'evolució estel·lar amb els quals es treballava fins ara. A més, l'expert Ricard Martínez ens explica com són els espies de hui dia.

La Maleta de la Ciència creada per la Càtedra de Divulgació Científica de la Universitat de València planteja 20 experiments per a xiquets i xiquetes amb aigua i aire, realitzats amb materials reciclables que el professorat d?Educació infantil i primària pot utilitzar fàcilment a l?aula.

Divulga 50. Plantilles en corredors i Canes

En el Divulga d'aquesta setmana coneixem l'estudi que està desenvolupant un grup d'investigadors per a millorar les plantilles dels corredors de llarga distància i també coneixerem perquè ens ixen cabells blancs.