Logo de la Universitat de València Logo Unitat de Gestió de Campus de Tarongers Logo del portal

Atenció i informació a les persones usuàries

  • C Atendre adequadament totes les demandes d’informació formulades per les persones usuàries. [S1 ]

Gestió d’espais

  • CTraslladar en un termini de 24 h els comunicats d’incidència relatius als recursos informàtics i audiovisuals situats a les aules (ordinador,  videoprojector i megafonia...). [S2]
  • C Respondre en un termini de 24h sobre la disponibilitat o no de l’espai d’ús docent no reglat, sol·licitat a través del formulari del web emplenat correctament amb una antelació de 48h.
  • C4  Respondre, en un termini de 48 hores, informant sobre la disponibilitat o no de l’espai comptador des de la data que es dispose de totes les dades correctes.

Suport institucional

  • C5 Tramitar el 100 % de sol·licituds d’activació de targetes de pàrquing en un termini de 24h, sempre que es dispose de les dades correctes. [S5]

Consergeries

  • C6 Dur a terme l’obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d’informació d’interès en el termini o horari establert en cada cas. [S6]

Suport tecnològic

  • C7 Fer una revisió anual, com a mínim, amb la finalitat d’assegurar el bon funcionament dels equips audiovisuals. [S7]