Logo de la Universitat de València Logo Unitat de Gestió de Campus de Tarongers Logo del portal

Per col·laborar en la millora de la prestació del servei, els usuaris i les usuàries de la Unitat de Gestió podran:

  • Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte dels serveis que ofereix.
  • Formular qualsevol suggeriment que ens ajude a millorar.
  • Plantejar queixes i reclamacions si els serveis oferts no resulten satisfactoris.
  • Rebre atenció relacionada amb les necessitats d’informació, dubtes, qüestions, etc., que se’ls plantegen en relació amb els serveis que presta la unitat.

Vies de comunicació obertes són:

 

Atenció telefònica

961625212

 

Atenció postal                 

46022

Fax

963828516

@

Adreça electrònica

ucata@uv.es    

 

Atenció personal

A les dependències de la Unitat de Gestió en horari d’atenció (de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres)

 

Bústia de queixes, suggeriments i felicitacions

http://www.uv.es/bustia

 

Enquestes

http://www.uv.es/...

 

Compromisos associats:

  • Contestació a queixes i suggeriments abans de trenta dies naturals.
  • Contestació a suggeriments: ens comprometem a informar les persones que formulen suggeriments dels efectes que aquests puguen tenir en la millora de la prestació dels serveis que oferim.