Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Tres estudiants

La Universitat de València celebra cada any l'acte institucional del 8 de març, Dia Internacional de la Dona.

Any 2016

El 7 de març el Fòrum de Debats i la Unitat d’Igualtat organitzen una taula rodona sobre els mitjans de comunicació i els estereotips de gènere, a les 19 hores a l’Aula magna del  Centre Cultural La Nau. Moderat per Alfons Cervera, comptarà amb la intervenció de Rosa Solbes (periodista), Fani Grande (xarxes socials), Pau Crespo (Autor de “La erradicación de la violencia de género en la prensa escrita”), Rosa Peris (Diputada PSPV. Corts valencianes) i Llum Quiñonero (Diputada Podem. Corts valencianes).

El 8 de març es celebra l’acte central de les activitats en el marc de ‘Març per la Igualtat’ amb l’acte d’investidura com a Doctora “Honoris causa” de la Prof. Doctora Amelia Valcárcel, a les 12 hores al Paranimf de la Universitat de València.

El dimecres 6 d’abril, després de la interrupció per Falles i Setmana Santa, es realitzarà un acte d’homenatge a les dones pioneres al govern dels Centres de la Universitat de València. A l’acte també es lliuraran els premis als millors treballs fi de màster i fi de grau premiats a la segona edició del Premi “Olga Quiñones”.

El divendres 15 d’abril tindrà lloc l’acte d’investidura com a Doctora “Honoris causa” de la Prof. Saskia Sassen, a les 12 hores al Paranimf de la Universitat de València.