Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

CANVI LLOC Jornada Homes per la Igualtat i la Corresponsabilitat

• 11 de setembre de 2018

La jornada «Homes per la igualtat i la corresponsabilitat», del 3 d'octubre 2018, canvia de lloc perquè la inscripció ha superat l'aforament màxim.

Hora: de 9h a 14h

Lloc: Saló d'Actes de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació. Una vegada estiga complet l'aforament, es reconduirà a les persones que no puguen accedir al Saló de Graus de la mateixa Facultat per a poder seguir la retransmissió en directe.

Amb l’activitat formativa en igualtat i el material divulgatiu de la campanya es pretén contribuir al fet que la comunitat universitària i la ciutadania en general interioritzen la corresponsabilitat familiar i social com una necessitat per a superar les bretxes de la cura i aconseguir la igualtat plena entre dones i homes. Es tracta de reforçar el primer eix del III Pla d’igualtat de la Universitat de València dirigit a «persones», impulsant accions estratègiques que promoguen la participació, la reflexió i el debat dels agents implicats, al voltant de la conciliació i la corresponsabilitat.

Llista d'enllaços: