Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

• 5 de novembre de 2019

La Universitat de València, per iniciativa de la Unitat d’Igualtat, convoca la sisena edició del Premi A. Olga Quiñones Fernández amb l’objectiu de promoure la investigació amb perspectiva de gènere entre l’alumnat universitari. Aquesta proposta forma part de l’eix segon del III Pla d’Igualtat de la Universitat de València (2019-2022) dedicat a investigació i docència a la UV, que pretén transversalitzar la perspectiva de gènere en l’ensenyament i garantir igualment la recerca amb perspectiva de gènere on es referma la voluntat de difondre les aportacions de les dones en la investigació, fomentar la investigació i la docència realitzades amb perspectiva de gènere i l’elaboració de materials docents ajustats a aquest propòsit.

Llista d'enllaços: