• Agenda mòbil UV

Màster Propi en Dret Esportiu. Matrícula oberta

Periodo del evento: Del 7 de enero de 2019 al 15 de febrero de 2019. Lunes, martes, miércoles, jueves, viernes, sábado y domingo de 00:00 a 23:59.

Lugar de realización: Universitat de València

Descripción:

El Màster Propi en Dret Esportiu de la Universitat de València combina les matèries necessàries per a un professional del dret: legislació civil, laboral, administrativa, dret esportiu, règim laboral professional, explotació publicitària o fiscalitat en l'esport, etc., amb el desenvolupament de les habilitats necessàries en la gestió esportiva. El màster, que es realitza íntegrament online i compta amb el suport dels serveis d'e-learning de **ADEIT, abordarà el dret esportiu, tant a nivell nacional com internacional.

Vídeo resumeixen del curs: ací

Més informació: Màster Propi en Dret Esportiu

Organiza: