-
Salmerón, L.; Cerdán, R.; Naumann, J.
(2015)
How adolescents navigate Wikipedia to answer questions. Infancia y Aprendizaje, 38(2), pp. 435 - 471
. ISSN: 0210-3702
-
-
-
-
Cerdán, R., Candel, C. and Leppink, J.
(2018)
Cognitive load and learning in the study of multiple documents. Frontiers in education (Lausanne), 3, pp. 3 - 7
. ISSN: 2504-284X
-
-
-
Macedo-Rouet, M; Kammerer, Y; Cerdán, R.
(2020)
Introduction to the Special Issue 'How adolescents read and learn on the Web: Internal and external factors'. Infancia y Aprendizaje, 43(1), pp. 9 - 18
. ISSN: 0210-3702
-
Salmerón, L.; Arfé, B.; Avila, V.; Cerdán, R.; De Sixte, R.; Delgado, P.; Fajardo, I.; Ferrer, A.; García, M.; Gil, L.; Gómez-Merino, N.; Jáñez, Á.; Lluch, G.; Mañá, A.; Mason, L.; Natalitzi, F.; Pi-Ruano, M.; Ramos, L.; Ramos, M.; Roca, J.; Rosa, E.; Rosales, J.; Rubio, A.; Serrano-Mendizábal, M.; Skrobiszewska, N.; Vargas, C.; Vergara-Martínez, M.; Perea, M.
(2020)
READ-COGvid: a database from reading and media habits during Covid-19 confinement in Spain and Italy. Frontiers In Psychology, 11, p. 575241
. ISSN: 1664-1078 -
-
-
Candel, C.; Vidal-Abarca, E.; Cerdán, R.; Lippmann, M.; & Narciss, S.
(2020)
Effects of timing of formative feedback in computer-assisted learning environments. Journal of Computer Assisted Learning, 36, pp. 718 - 728
. ISSN: 0266-4909
-
-
Ramírez, P.; Paz, C.; Riffo-Ocares, B.; Cerdán, R.
(2022)
Leer en contextos de distracción: el rol de la inhibición y el establecimiento de objetivos en la comprensión de textos académicos digitales. Ikala revista de lenguaje y cultura, 27(1), pp. 67 - 84
. ISSN: 0123-3432
-
Máñez Sáez, Ignacio; Skrobiszewska, Noemi; Descals Tomás, Adela; Cantero López, María José; Cerdán Otero, Raquel; García Buelga, Óscar Fernando; García Ros, Rafael
(2024)
Channelling feedback through audiovisual presentations: Do higher education students perceive, use and benefit from video feedback compared to written feedback?. Journal of Computer Assisted Learning, 40(4), pp. 1886 - 1897
. ISSN: 0266-4909 -
Bautista, A., Cerdán, R., García-Carrión, R., Salsa, A. M., Aldoney, D., Cabedo-Mas, A., ... & Yeung, J.
(2024)
What research is important today in human development, learning and education? JSED Editors' reflections and research calls (¿ Qué investigación es importante hoy día en desarrollo humano, aprendizaje y educación? Reflexiones y llamamientos de investigación de los Editores de JSED). Journal for the Study of Education and Development, 2023, vol. 46, no 1, p. 1-38. Journal For The Study Of Education And Development, 46(1), pp. 1 - 38
. ISSN: 0210-3702
-
-