Martín-San Agustín, Rodrigo;Moreno-Segura, Noemí;Escriche-Escuder, Adrián;Tronchoni-Crespo, Borja;Sánchez-Martínez, M. P. (2021). Effect of a gamified education intervention with Kahoot! tool in kinesitheraphy subject results. (Poster). EDULEARN21 . ESPAÑA
Martín-San Agustín, Rodrigo;Sánchez-Martínez, M. P.;Moreno-Segura, Noemí;Escriche-Escuder, Adrián;Tronchoni-Crespo, Borja (2021). Utility of E-Learning on practical concepts in postgraduate physiotherapy studies. (Poster). EDULEARN21 . ESPAÑA
Tronchoni-Crespo, Borja;Machirán-Matallín, Mar;Escriche-Escuder, Adrián;Martín-San Agustín, Rodrigo;Moreno-Segura, Noemí;Sánchez- Martínez, M. P. (2021). The myths in physiotherapy, comparasion of belief in the myths of physiotherapy between 1st and 4th grade student of physiotherapy. (Poster). EDULEARN21 . ESPAÑA
Tronchoni-Crespo, Borja; Escriche-Escuder, Adrián; Moreno-Segura, Noemí; Machirán-Matallín, Mar; Martín-San Agustín, Rodrigo;Sánchez- Martínez, M. P. (2021). Online simulated clinical cases in postgrduate physiotherapy studies: is it possible to substitute face-to-face learning?. (Poster). EDULEARN21 . ESPAÑA
García-Dasí, María; Pérez-Alenda, Sofía; Querol-Fuentes, Felipe; Aguilar- Rodríguez, Marta; Moreno-Segura, Noemí; Gómez-Tomás Cinta; Marqués Sulé, Elena; Carrasco, Juan J; Bonand, Santiago (2018). Acercamiento no farmacológico al dolor crónico en pacientes con hemofilia: una aproximación combinada desde la psicología y la fisioterapia. (Poster). XXXIV Congreso Nacional de la Sociedad Española de Trombosis y Hemostasia . ESPAÑA
Moreno-Segura, Noemí (2022). Combinación de fisioterapua y psicología para mejorar el dolor crónico: función y salud articular en pacientes con hemofilia severa. (Poster). V Congreso internacional de intervención e investigación en salud . Murcia . ESPAÑA
Rodrigo Martin-San Agustín; Adrián Escriche-Escuder; Borja Tronchoni-Crespo; Noemí Moreno-Segura (2022). Satisfacción de los alumnos ante un proyecto centrado en el pensamiento humanista. (Ponencia). XIX Foro Internacional sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y la Educación Superior (FECIES) . ESPAÑA
Trinidad Sentandreu-Mañó; Noemí Moreno-Segura; Elena Muñoz-Gómez; Felipe Querol-Giner; Carlos López-Cubas; José Javier Navarro-Pérez (2022). Implementación del aula invertida en el contexto de la docencia universitaria de grado en fisioterapia. (Ponencia). XIX Foro Internacional sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y la Educación Superior . ESPAÑA
Nuria Sempere-Rubio: L Orihuela; Luis Almenar; Trinidad Sentandreu-Mano; Pallav Deka; Leonie Kompstra; D Pathak; Elena Munoz-Gomez; Raquel Lopez-Vilella; Noemi Moreno-Segura; J Mont; M Westas; Elena Marques-Sule (2022). Technology usage, interest and preferences about technology-based cardiac rehabilitation programmes in heart failure. (Poster). Heart Failure 2022 . ESPAÑA
Nuria Sempere-Rubio; L Alguacil-Sancho; Luis Almenar; J Mont; Trinidad Sentandreu-Mano; Leonie Klompstra; Pallav Deka; D Pathak; Elena Munoz-Gomez; Raquel Lopez-Vilella; Noemi Moreno-Segura; L Orihuela; M Westas; Elena Marques-Sule (2022). Kinesiophobia, physical activity and quality of life in patients with heart failure: a cross-sectional study. (Poster). Heart Failure 2022 . ESPAÑA