• Esdeveniments i Jornades Mobilitat
La Universitat de València celebra, entre el 4 i el 8 de març de 2019, la segona Setmana Internacional al si la institució. Aquesta setmana porta per títol "Internationalizing Higher Education Institutions beyond the European borders" i està organitzada pel Servei de Relacions Internacionals i Cooperació dins del marc del programa Erasmus+ KA107 -que es desenvolupa amb països de fora de la Unió Europea - i reunirá a personal docent i administratiu d’altres universitats estrangeres per tal d’intercanviar experiències, analitzar els pros i els contres en el desenvolupament del programa, així com també debatre el present i futur de la mobilitat com a eina d’internacionalització en l’educació superior.