• Estudiants del Campus de Tarongers UV

Concessió de les Ajudes Cátedra Fisabio-Universitat de València

Rectorado

Es publica la resolució de concessió de les Ajudes Càtedra Fisabio-Universitat de València per a la realització d'estades d'investigació a Europa en el curs acadèmic 2016-2017.

El día 20 de febrer de 2017 es va resoldre el procediment de concessió de les ajudes Càtedra Fisabio-Universitat de València. Esta ajuda els permetrà realitzar una estada d'investigació d'una duració de fins a tres mesos en un centre d'educació superior o d'investigació europeus, per a l'execució d'un projecte d'investigació en l'àmbit de les ciències biomèdiques.

Fecha de actualización: 3 de marzo de 2017.