• Agenda mòbil UV

‘Alexandria’ al Teatre Rialto

Període de l'esdeveniment:
  • De 9 de novembre de 2018 a 10 de novembre de 2018. Divendres i dissabte de 20:00 a 22:30.
  • 11 de novembre de 2018 de 19:00 a 21:30. Diumenge.

Lloc de realització: Teatre Rialto, plaça de l'Ajuntament, núm. 17, València

Descripció:

Del 9 a l'11 de novembre de 2018

50% de descompte en el preu de les entrades (aplicable també a un acompanyant) amb carnet universitari.

50% de descompte en la resta de funcions amb el carnet universitari.

Text de Mertxe Aguilar i Guadalupe Sáez

Direcció de Juan Pablo Mendiola

Amb Victoria Salvador, Jaime Linares, Cristina Fernández Pintado, Mertxe Aguilar i Victoria Mínguez

Producció de l'Institut Valencià de Cultura

Funcions: divendres i dissabte a les 20.00 h, diumenge, a les 19.00 h

Si la biblioteca d'Alexandria era la base de dades més gran del món antic, Google és l’Alexandria moderna? Qui soc jo segons la nova Alexandria? Qui decideix la informació personalitzada que m’arriba? Es pot destrossar la vida d’una persona amb 280 caràcters? Deixem gravada amb zeros i uns, per a sempre, una imatge de nosaltres que no controlem? Som esclaus de la nova Alexandria?

Organitza:

Institut Valencià de Cultura

Hi col·labora: Servei de Política Lingüística.

Contacta: dinamitza@valencia.edu

Més informació: