• Agenda mòbil UV

“La cort napolitana d’Alfons el Magnànim: el context de Curial e Güelfa”

Invitació

Data: 24 de gener de 2018 de 19:00 a 20:00. Dimecres.

Lloc de realització: Aula Magna del Centre Cultural La Nau

Descripció:

Dimecres 24 de gener a les 19 hores es presenta, a l'Aula Magna del Centre Cultural La Nau, l’obra “La cort napolitana d’Alfons el Magnànim: el context de Curial e Güelfa” d’Abel Soler.

A l’acte hi intervindran, Antonio Ariño, vicerector de Cultura i Igualtat de la UV;

Vicent Flor, director de la Institució Alfons el Magnànim-CVEI; Joandomènec Ros, president de l’Institut d’Estudis Catalans; Abel Soler, historiador i autor de l’obra i Antoni Ferrando, catedràtic de Filologia Catalana i autor del pròleg.

Organitza:

Institut d’Estudis Catalans, Institució Alfons el Magnànim, Centre Cultural La Nau, Publicacions de la Universitat de València.

Contacta: marqueting@uv.es

Més informació: