• Agenda mòbil UV

‘Faust’ al Teatre Rialto

Període de l'esdeveniment:
  • De 6 de desembre de 2018 a 23 de desembre de 2018. Dijous i diumenge de 19:00 a 21:00.
  • De 6 de desembre de 2018 a 23 de desembre de 2018. Divendres i dissabte de 20:00 a 22:00.

Lloc de realització: Teatre Rialto, plaça de l'Ajuntament, núm. 17, València

Descripció:

Text i adaptació d'Arturo Sánchez Velasco i Jaume Policarpo a partir del clàssic de J. W. Goethe

Direcció de Jaume Policarpo

Amb Enric Benavent, Rosanna Espinós, Vicent Domingo, María Caballero i Jorge Valle

Producció de l'Institut Valencià de Cultura

Del 6 al 23 de desembre de 2018

50% de descompte en el preu de les entrades (aplicable també a un acompanyant) amb carnet universitari (6, 7, 8 i 9 de desembre)

25% de descompte en la resta de funcions amb el carnet universitari (del 10 al 23 de desembre)

Funcions: dijous i diumenges a les 19.00 h, divendres i dissabtes a les 20.00 h

Faust se submergeix de manera estranyament lúcida en els racons més amagats de l'ànima humana. Projecta una sorprenent mirada sobre les persones en els confins dels seus laberints. Faust és el fruit d'un amor i una fe en el llenguatge propis del dramaturg més fervorós. Projecta amb gosadia pensaments que encara hui continuen sobrevolant els nostres caps. Aventura idees, explora emocions, sacsa consciències, desafia la nostra intel·ligència.

Vendre l'ànima a canvi de la joventut eterna i gaudir dels plaers mundanals o accedir al coneixement il·limitat, són els motors més coneguts de Faust: mite fonamental de la cultura occidental.

Convertim en matèria teatral la gran obra al voltant d'aquest mite al voltant del qual va escriure Goethe (un dels iniciadors de la consciència comuna europea), que parteix d'una posada en escena plena de força estètica i intensitat interpretativa.

Organitza:

Institut Valencià de Cultura

Hi col·labora: Servei de Política Lingüística.

Contacta: dinamitza@valencia.edu

Més informació: