• Agenda mòbil UV

"Katmandú, un espill al cel" d'Icíar Bollaín a Aiora

Katmandú, un espill al cel

Data: 12 de juliol de 2018 de 22:00 a 23:00. Dijous.

Lloc de realització: esplanada, metro d'Aiora, València

Descripció:

Katmandú a Aiora

II Cicle de Cinema Social, cinema que desperta consciències

Entrada lliure

Porta l'entrepà i nosaltres posarem la cadira!

La programació pot patir canvis d'última hora per part de les distribuïdores cinematogràfiques o per raons meteorològiques.

104 minuts

Versió doblada en valencià

Director: Icíar Bollaín

Amb Verónica Echegui, Sumyata Battarai, Norbu Tsering Gurung

Laia, una jove mestra catalana, es trasllada a Katmandú per treballar en una escola. Allà, a més de la misèria, descobreix un panorama educatiu desolador que exclou els més necessitats. Després de contraure, a contracor, un matrimoni de conveniència per legalitzar la seua situació, emprèn un ambiciós projecte pedagògic als barris de barraques de la ciutat, encara que aviat s'adona que necessita ajuda per fer-ho realitat. Alhora, de manera inesperada, s'enamora del seu marit. Seguint a Sharmila, una jove mestra nadiua, arriba a conèixer a fons la societat nepalesa i, fins i tot, a si mateixa. Drama basat en la història real de Victòria Subirana, una mestra catalana, nascuda el 1959, que va descobrir que el seu treball era molt més útil en un país sense alfabetitzar.

Organitza:

YMCA

Hi col·labora: Servei de Política Lingüística i l'Associació de Veïns i Veïnes Marítim-Aiora.

Contacta: dinamitza@valencia.edu

Més informació: