• Agenda mòbil UV

Màster Propi en Dret del Treball i la Seguretat Social. Matrícula oberta

Treball; Seguretat Social

Període de l'esdeveniment: De 2 de gener de 2019 a 15 de febrer de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: On line

Descripció:

Aquest màster ofereix una visió pràctica i d'aplicació concreta de l'ordenament jurídic laboral. D'aquesta manera, l'alumnat practicarà amb problemes reals; solucions jurisprudencials reals; i coneixerà els dubtes i interpretacions que se susciten entorn de l'ordenament laboral en la realitat social. És fonamental doncs que l'alumne aprenga a localitzar i identificar les normes aplicables a cada situació, conega els principals problemes interpretatius que plantegen, sàpia buscar i aplicar la jurisprudència, aprenga a manejar i aplicar els convenis col·lectius, s'inicie en les avaluacions de riscos laborals i en les pràctiques d'auditoria laboral d'empreses.

Vídeo-resumeixen: https://youtu.be/h9F-YNBg6FY

Organitza: