• Agenda mòbil UV

"Paisatges Turístics Valencians, Valuosos, Valorats"

Període de l'esdeveniment: De 13 de desembre de 2016 a 29 de gener de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 09:00 a 20:00.

Lloc de realització: Museu Municipal de Requena, carrer Mariano Cúber, 1, 46340 Requena

Descripció:

La exposició denominada “PAISATGES TURÍSTICS VALENCIANS, VALUOSOS, VALORATS”, amb un plantejament integral des del punt de vista territorial i disciplinari, sorgeix de la col·laboració entre l’Agència Valenciana del Turisme y la Universitat de València per a la realització conjunta d’un projecte d’investigació i innovació en benefici del sector turístic valencià, relacionat amb la riquesa i la varietat paisatgística del nostre territori.

La mostra es compon de vint panells en els quals s’aborda una gran varietat de temes. Des de la gestió del paisatge i el seu ús, l’estratègia turística territorial de la Comunitat Valenciana o la relació entre paisatge i turisme fins la tipologia dels paisatges.

Organitza:

Universitat de València i Agència Valencian de Turisme.

Contacta: vicerec.participacio.projeccio@uv.es unitatsuport@uv.es

Més informació: