• Agenda mòbil UV

‘Ventura’ al Teatre Micalet

Ventura al Teatre Micalet
Període de l'esdeveniment:
  • 9 de març de 2018 de 20:30 a 22:00. Divendres.
  • De 10 de març de 2018 a 11 de març de 2018. Dissabte i diumenge de 19:00 a 20:30.

Lloc de realització: Teatre el Micalet, carrer del Mestre Palau, 3, València

Descripció:

Amb el carnet universitari recolliu els bons bescanviables per entrades gratuïtes al CAL (www.valencia.edu/spl/cal) del vostre campus.

Del 9 a l'11 de març de 2018

Del 9 a l'11 de març de 2018

Funcions:

divendres a les 20.30 h i dissabte i diumenge a les 19.00 h

Dramatúrgia de Cristina Clemente

Direcció de Víctor Muñoz i Calafell

Amb Meritxell Yanes i David Planas

Coproducció de David Planas i Meritxell Yanes, Temporada Alta 2015 i l'Ajuntament de Celrà

Dues vides ben diferents, les de Maria i Teresa. Teresa, una metgessa de Celrà casada amb un metge i amb dos fills. Maria, tota la vida dedicada al seu germà que un accident quan era menut va deixar en cadira de rodes.

Malgrat les diferents circumstàncies, cadascuna de les vides té moments bons i moments dolents. Els caràcters dels personatges s’aniran formant amb l’experiència viscuda, tot i que l’atzar també hi tindrà molt a dir… Quatre vides diferents unides per un sol fet.

Premi de l’AGT al Millor Espectacle de les Comarques Gironines 2015

Organitza:

Teatre Micalet

Hi col·labora: Servei de Política Lingüística.

Contacta: dinamitza@valencia.edu

Més informació: