• Agenda mòbil UV

Cal·ligrafies de l’homofòbia: imatges i textos enfront de l’assetjament

Cartell del taller

Data: 17 de juliol de 2017 de 10:30 a 14:30. Dilluns.

Lloc de realització: C/ Tossal, 8 - Gandia

Descripció:

Taller de la 34a Edició de la Universitat d'Estiu de Gandia.

Els assistents utilitzaran els textos i les imatges per a crear elements visuals. Construirem a través de l’acció mirades noves i solucions gràfiques per enfrontar-nos al problema de l’assetjament, especialment quan es tracta de la violència contra les persones LGTB. Es farà ús dels telèfons mòbils per a fotografia i vídeo. Valorant la importància d’educar per a la diversitat i de gestionar les desigualtats socials, el curs va dirigit als àmbits de l’educació, la informació, la història, i la cultura.

Coordinador. Ricard Huerta. Institut de Creativitat i Innovacions Educatives.

Organitza:

Universitat de València - Centre Internacional de Gandia

Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial.

Contacta: olcinag@uv.es

Més informació: