CICFEM23: Comunicaciones o simposios hasta 30 diciembre 22 o 27 enero 23
CICFEM23: Terminis de comunicacions o simposis

Torna CICFEM!

El V Congrés Internacional de Ciència, Feminisme i Masculinitats #CICFEM23 se celebrarà el 3 i 4 de març de 2023 en modalitat presencial a la Universitat de València i en línia.

El primer període d'enviament de comunicacions i simposis acaba el 30 de desembre, i el segon període el 27 de gener.

Animem a presentar recerques i treballs des de qualsevol disciplina científica i àrea del coneixement en relació amb els ODS i que aporten coneixements per a fer passos cap a la igualtat de tots els éssers humans sense cap discriminació i la superació de la violència.

Al web del congrés es troben totes les orientacions i informació actualitzada: cicfem.com

Ja pots inscriure't! cicfem.com/inscripcion

Plataforma del congrés: conftool.pro/cicfem2023

@cicfem a Twitter, Instagram i Facebook

CICFEM a YouTube i Telegram

Data De 29 de desembre de 2022 a 27 de gener de 2023. 24h. Tots els dies.

Lloc de realització Universitat de València

Organitza

AUCFEM, Asociación Universitaria Ciencia, Feminismo y Masculinidades, Universitat de València.

Contacta esther.roca@uv.es