• Agenda mòbil UV

El Cinema i les Humanitats, orientacions didàctiques en les aules. Inscripció oberta

cinema i humanitats

Període de l'esdeveniment: De 15 de de febrer de 2019 a 1 de d’abril de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Laboratori Historia de l'art F.2.0. (Fac.Geografia i Història)

Descripció:

Dirigit a professors, futurs professors o estudiants d'Educació, Història, Literatura, Filosofia, Art, Música, Pedagogia, Polítiques, Treball Social i persones interessades en els temes.

Organitza:

Servei d'Extensió Universitària.